BORGHESE 高效美膚泥漿 (升細白泥)|毛孔細緻 亮澤肌膚一take 過| iTRIAL用家分享

01.03.2023

我毛孔比較粗大和比較乾,加上經常化妝,怕卸妝不乾淨 殘留化妝品在毛孔中,所以好注重肌膚深層清潔,產品嘅清潔度和保濕度好重要,我最怕用完後會皮膚崩緊令肌膚更加乾。今次我就試下

BORGHESE 高效美膚泥漿 (升細白泥) Advanced FANGO Delicato Mud Mask ,見佢成份都幾保濕,就試試佢是否達到我的要求啦。

Text & Photo: Cat Chu (IG:catchu0608)

實測 BORGHESE 高效美膚泥漿 (升細白泥) Advanced FANGO Delicato Mud Mask

BORGHESE 高效美膚泥漿 (升細白泥) Advanced FANGO Delicato Mud Mask

價錢:$400/7.5oz 

產品介紹:

BORGHESE 升級高效美膚泥漿-柔潤配方 (升細白泥) 溫和地深層清潔肌膚及排毒,去角質,而且保濕滋潤,添加了白蜂蜜,超強 保濕 滋養 ,給予肌膚水潤亮澤。成份含多種礦物,橄欖,蘆薈,洋金菊等的成份有助保養肌膚,減少乾燥,令肌膚健康,延緩肌膚過早衰老。

產品實測部分

質地/易推度:4.5

質地好柔滑,細緻,而且好易推,好快就可以塗滿整塊面。我會選擇係毛孔比較大的T字位,鼻附近的位置塗多一層,塗厚少少,完全遮蓋毛孔。


氣味:4分 

氣味不是很重,只有小許香味,不會刺鼻,接受得到


 


去角質度:4.6分 

我試用膠紙來黏貼一下面上來看看潔淨度,去角質度

使用前,見到膠紙上都好多角質皮屑,死皮,油脂

使用後,相對殘留的角質,油脂,死皮明顯減少了,效果滿意

 

收毛孔度:4.6分 

使用後是見到毛孔乾淨和細緻左,而且肌膚明顯變得亮澤光滑,冇咁粗糙,即時能見到效果,相當唔錯。

 

總評:

BORGHESE 高效美膚泥漿 (升細白泥)確實係幾好用,能有效達到深層清潔和保濕的功效,用完肌膚明顯乾淨亮澤。在使用過程中輕易快捷又舒服,低刺激度,溫和不易敏感。用完後肌膚真的不會感到崩緊。見意敷的時間不需太耐,約5mins左右,不需等到面膜乾透才洗掉,可保存肌膚水份。

用左一排毛孔真正乾淨左,感受到肌膚吸收後續的護膚品都快左,有效左。每星期用一至兩次,已經明顯看到肌膚變得細緻幼滑,雙手摸着塊面都有滿足感呢。

呢款深層清潔面膜確實合乎我的要求,也值得推薦俾大家用啊。

 

總評分
4
質地
效果
抵買
推薦
Share :